V úterý 31. ledna 2017 proběhlo pravidelné jednání Jednotky provozu autobusů s odborovými organizacemi.
- Označení přední plošiny se zastavilo na marketingu, nemá smlouvu a čekání na vypsané výběrové řízení.Po případný návrh loga-obrázku,popř. doplnění k provozu písemně,aby bylo srozumitelný pro cestující.Opravený vchod na Holešovicích,v pátek zjištěno nedovírání dveří.Problém s opětovným poškozením.Měření rychlosti pozorkama,když změří,stáhnou do počítače a není čitelná fotografie tak se dále neposuzuje.Spor Šebesta – Hájek obdobný případ jako v Hostivaři.
- Opravený vchod na wc v Holešovicích, v pátek zjištěno nedovírání dveří. Problém s opětovným poškozením
- Měření rychlosti dispečery, když změří, stáhnou do počítače a není čitelná fotografie tak se dále neposuzuje.
- Problémy se zácviky,nejsou kvalitativně na výši.Absoloventi nedostávají odpovídají kvalitativní zácvik.
- Dnes je největší účast,nový členové schůzí(FPO,Schneider,Přímé linky atd.)
- Chybí 90 řidičů,o trochu větší přesčasy proti jiným dopravcům.-13 řidičů rozdíl mezi nástupem a výstupem.Přesnost Okolo 80%.Nehodovost 1933 nehod za rok 2016.Většina menšího rázu.Od dubna posílení výkonů v sedle,nočních hodinách..Jinak stabilizace jízdních výkonů během roku.
- K jednání z 5.1. před vánoční odstavení řidičů,Nebyly odebrány prémie jak výpravčím,tak řidičům.Vyjadřuje se Jelínek.Nebyli nahrazováni výpravčími.Zajišťuje personální úsek pokuď je D a pak předá vedoucímu.Personalisti zadali do Elanoru špatně,následným zjištěním vedoucího zjistili,že jim chybí druhé psychologické vyšetření podle sk.B.Personální úsek si vzal pod patronaci vstupy nových řidičů a neinformoval JPA.Jelínek si to chce vzít pod svojí patronaci.Směrnice 16-2012-04 ohledně vstupních vyšetřeních.Dokazuje,že odpovědnost je za vzniklou situaci na personálním.Navrhuje změnu postupu procesu přijímání-vzít zajištění psychologického vyšetření pod JPA.
- Zvýšení ceny o jednu korunu na kilometr na využití Mercedesu BUS.Gillar podal žádost na lepší využití přes marketing pro širší využití veřejností.
- Sníh na střeše není i po novelizaci zmíněno.Nebude řešit.V případě vzniklé situace bude řešeno individuálně.
- Zmínka o měření stacionárního radaru.Podnět k řešení pokut,aby nebylo zmíněno jméno,ale aby se řešilo jako u soukromého vozidla.15 dnů od doručení zaplatit 600Kč,bez uvedení jména.Dohoda postavená na domluvě.Pokud to bude fungovat.
- Úprava ohledně zhasínání motorů,bude upraveno na podle provozních podmínek(zátěže).
- Zobrazování informace o voze-opravy je v řešení,mělo by být zřízeno třetí místo,kde si bude moci řidič dohledávat informaci.
- Lebeda má plán zlepšit DO,něco na styl přijímacího technika v servisu komerčním.Představa zrušení pravidelných prohlídek.Nastavit servisní prohlídky jako u osobáku.Profesionalizace?
- Diskuze ohledně plánování jízdních řádů a jízdní doby,doporučuje se odvolávat na provozní komisi a tam urgovat..Vložení dalšího posílení je o ekonomice.
- Problém záchodů na konečné 136 v Čakovicích.Nedůstojné zázemí WC.Jelínek přislíbil řešení.
- Sick days způsobí čerpání zvýšení přesčasů.
- Problémy oběhových čerpadel na SORu.
- Problémy se svazky v buse podle garáží.Nezakládá se na pravdě.Zařízení na výrobu svazků.
- Brož si prosazuje u Jelínka kontrolu potravin z automatu na alkohol.
- Zlepšení sociálního zázemí na Klíčově závisí na financích.
- Poděkování za zlepšení zápisů z porad.Vznesen dotaz na rozdělování mzdových prostředků a zdůvodnění při nedosažení středu.Místo ošetření pro bus bude poptávat po vedoucích provozoven,aby splňovali veškeré náležitosti.
V Praze 1. Února 2017 Zapsal: Košárek, Vítů