Zápis z jednání JPA s OO ze dne 31. ledna 2017


V úterý 31. ledna 2017 proběhlo pravidelné jednání Jednotky provozu autobusů s odborovými organizacemi.

  1. Označení přední plošiny se zastavilo na marketingu, nemá smlouvu a čekání na vypsané výběrové řízení.Po případný návrh loga-obrázku,popř. doplnění k provozu písemně,aby bylo srozumitelný pro cestující.Opravený vchod na Holešovicích,v pátek zjištěno nedovírání dveří.Problém s opětovným poškozením.Měření rychlosti pozorkama,když změří,stáhnou do počítače a není čitelná fotografie tak se dále neposuzuje.Spor Šebesta – Hájek obdobný případ jako v Hostivaři.
  2. Opravený vchod na wc v Holešovicích, v pátek zjištěno nedovírání dveří. Problém s opětovným poškozením
  3. Měření rychlosti dispečery, když změří, stáhnou do počítače a není čitelná fotografie tak se dále neposuzuje.
  4. Problémy se zácviky,nejsou kvalitativně na výši.Absoloventi nedostávají odpovídají kvalitativní zácvik.
  5. Dnes je největší účast,nový členové schůzí(FPO,Schneider,Přímé linky atd.)
  6. Chybí 90 řidičů,o trochu větší přesčasy proti jiným dopravcům.-13 řidičů rozdíl mezi nástupem a výstupem.Přesnost Okolo 80%.Nehodovost 1933 nehod za rok 2016.Většina menšího rázu.Od dubna posílení výkonů v sedle,nočních hodinách..Jinak stabilizace jízdních výkonů během roku.
  7. K jednání z 5.1. před vánoční odstavení řidičů,Nebyly odebrány prémie jak výpravčím,tak řidičům.Vyjadřuje se Jelínek.Nebyli nahrazováni výpravčími.Zajišťuje personální úsek pokuď je D a pak předá vedoucímu.Personalisti zadali do Elanoru špatně,následným zjištěním vedoucího zjistili,že jim chybí druhé psychologické vyšetření podle sk.B.Personální úsek si vzal pod patronaci vstupy nových řidičů a neinformoval JPA.Jelínek si to chce vzít pod svojí patronaci.Směrnice 16-2012-04 ohledně vstupních vyšetřeních.Dokazuje,že odpovědnost je za vzniklou situaci na personálním.Navrhuje změnu postupu procesu přijímání-vzít zajištění psychologického vyšetření pod JPA.
  8. Zvýšení ceny o jednu korunu na kilometr na využití Mercedesu BUS.Gillar podal žádost na lepší využití přes marketing pro širší využití veřejností.
  9. Sníh na střeše není i po novelizaci zmíněno.Nebude řešit.V případě vzniklé situace bude řešeno individuálně.
  10. Zmínka o měření stacionárního radaru.Podnět k řešení pokut,aby nebylo zmíněno jméno,ale aby se řešilo jako u soukromého vozidla.15 dnů od doručení zaplatit 600Kč,bez uvedení jména.Dohoda postavená na domluvě.Pokud to bude fungovat.
  11. Úprava ohledně zhasínání motorů,bude upraveno na podle provozních podmínek(zátěže).
  12. Zobrazování informace o voze-opravy je v řešení,mělo by být zřízeno třetí místo,kde si bude moci řidič dohledávat informaci.
  13. Lebeda má plán zlepšit DO,něco na styl přijímacího technika v servisu komerčním.Představa zrušení pravidelných prohlídek.Nastavit servisní prohlídky jako u osobáku.Profesionalizace?
  14. Diskuze ohledně plánování jízdních řádů a jízdní doby,doporučuje se odvolávat na provozní komisi a tam urgovat..Vložení dalšího posílení je o ekonomice.
  15. Problém záchodů na konečné 136 v Čakovicích.Nedůstojné zázemí WC.Jelínek přislíbil řešení.
  16. Sick days způsobí čerpání zvýšení přesčasů.
  17. Problémy oběhových čerpadel na SORu.
  18. Problémy se svazky v buse podle garáží.Nezakládá se na pravdě.Zařízení na výrobu svazků.
  19. Brož si prosazuje u Jelínka kontrolu potravin z automatu na alkohol.
  20. Zlepšení sociálního zázemí na Klíčově závisí na financích.
  21. Poděkování za zlepšení zápisů z porad.Vznesen dotaz na rozdělování mzdových prostředků a zdůvodnění při nedosažení středu.Místo ošetření pro bus bude poptávat po vedoucích provozoven,aby splňovali veškeré náležitosti.

V Praze 1. Února 2017                                                                     Zapsal: Košárek, Vítů