Zápis z jednání JPA, JSVA s odbory dne 17.10.2017


V úterý 17. října 2017 proběhlo pravidelné jednání JPA, JSVA a odborvých organizací. Z tohoto jednání přinášíme následující informace:

  1. Problémy se záchody, Lebeda je zděšený ze stavu WC na Palmovce a Českomoravské.
  2. Přednostní vypravení busů SOR o víkendu z důvodu nižší spotřeby nafty.
  3. Rekonstrukce šaten na Kačerově bylo dáno do investičního plánu na rok 2018.
  4. Odstraňování samolepek z busů na Klíčově po konzultování s Josefem Vašákem je vyřešeno.
  5. Servisování lednic v busech je problém v délce opravách.
  6. Řešeni garážmistrů na Klíčově, rozdílnost v názorech od zástupců OO.
  7. Řešení – diskuze na názor „je to tvůj vůz? Není, je to Dopravního podniku,tak proč to řešíš“.
  8. Poukázání na zpětnou vazbu ohledně oprav busů.
  9. Poukázání na rentabilitu linky 192.(málo cestujících,požadavek na menší vozy,náchylnost na poškození ve všech směrech.)
  10. Převody dovolených do dalšího roku je tolerováno v menším rozsahu z důvodu nastalé situace z nedostatku řidičů.
  11. 236 je z pohledu ROPIDU neřešitelná z důvodu provázanosti s přívozem.
  12. Žádost o mapové podklady na vedení linek,Mapová aplikace v odbavovacím systému je z hlediska všech za interesovaných odborů bez problémů,ale přitom se to nikam neposouvá.
  13. Slovník některých zástupců OO je na úrovni nejnižší vrstvy lidí.
  14. Statistika ohledně fluktuace řidičů (196 nastoupilo 28 skončilo 25 zkušební doba,7 nedodělaly kurz,16 během kurzu, 3 zdravotních předpokladů,1 mzdové důvody,1 rodinný,3 bez uvedení důvodu, celkem z 196 zůstalo 160).Fluktuace je v mínusu 54 řidičů..Ale díky navýšení výkonů je mínus cca 120 lidí.
  15. Rozebrání problematiky ohledně náborové reklamy na řidiče autobusů,je klamavá?Je potřeba uvádět za co všechno nabízené peníze získají.
  16. Přehled vývoje přesčasových hodin ve sledovaném období.Nárůst za poslední měsíce,nelze překračovat hodiny dané ZP.V případě vyčerpání může dojít k situaci,kdy vypravení bude zajišťovat jiná garáž.
  17. SOR NS 12 bude vypravováno na linku 109 z garáže Hostivař.Prototyp s cca 8000 Km.
  18. Problém s dojezdem SOR trolejbus.Před zatažením je potřeba dobít do plna.5-6 lidí bude počítáno na obsluhu.Bude probíhat školení na údržbu.Uvedení k úspěšnému konci celého projektu bylo zásluhou vynikající vzájemné spolupráce všech zainteresovaných.
  19. Obměna referenckých vozů za elektromobily.
  20. Během května by mělo být vysoutěženo 16 velkokapacitních autobusů na desetiletý pronájem na linku 119.Připravují se podmínky na zadávací dokumentaci.Úkol od radnice.
  21. Od 10.října začalo fungovat školící středisko.Stabilizace týmu. 2 lidi z JPT a dva z externího zdroje.

Zapsal: Košárek